Nytt år - nya möjligheter

0kommentarer

God fortsättning önskar jag dig!
Som du märkt är jag oerhört inaktiv här. Det beror på olika saker. En är tidsbrist.
En annan är osäkerhet. Vet inte om jag ska behålla bloggen. Eller åtminstone just den här bloggen i den här formen. Att sprida det budskap jag sprider i vissa inlägg är viktigt för mig och jag kommer fortsätta känna behov av det. Men ännu vet jag inte i vilken form jag ska sprida mina tankar, funderingar och tankeväckande budskap. Jag återkommer om det.
 
I övrigt ser jag 2014 som möjligheternas år.  2013 har jag personligen och tillsammans med familjen planterat flera frön som jag förväntar mig kommer att gro, spira och slå ut i full blom under kommande år.
En flytt till vårt drömhus räknar jag med under våren. Ett arbete som jag bara kommer att älska räknar jag med efter avslutad utbildning i juni. Jag håller på och iordningställer mitt massagerum i anslutning till vårt nya boende och där kommer jag göra världens mysigaste meditationsrum med härliga möbler och skön musik och belysning. Detta var, hör och häpna, min mans idé. Det var just han som nämnde ordet meditationsrum. Det värmer mitt hjärta att han inser behovet av att kunna stänga om sig och slappna av och kanske lära sig meditera.
 
Nu ska jag fortsätta med mina skolarbeten som ska färdigställas under lovet som pågår just nu!
 
Ett nytt år i ljus och kärlek önskar jag dig!
 
<3<3<3
 

Kommentera

Publiceras ej