Om du undrar...

0kommentarer

....vad jag gör nu för tiden så kan jag berätta det lite kort.
Pluggar, pluggar, pluggar......Däremellan blir det lite matlagning, städning, bakning m.m.
Jag är just hemkommen från en reflexologibehandling. Hur underbart skönt som helst och idag gjorde det nytta.
Sånt känner man rent instinktivt!
 
Sen sist så har grannen begravts och jag har sjungit på både en kompis dop och hans begravning. Båda gångerna mycket uppskattat och jag har börjat känna det som många säkert tror att jag alltid känt.. Självkänsla för mitt sjungande och att jag kan och inte behöver skämmas. Det är befriande och skönt att känna så. Nu hoppas jag att sånguppdragen droppar in lite då och då så jag inte tappar självkänslan.
 
Sen sist har vi också skrivit på för vårt nya hus men det är inte någon spikrak väg till att det ska bli vårt. Just nu står pappa och mamma som ägare och de får tillträde 2 december. Så innan dess hoppas vi på köpare till nuvarande huset eller..........i "värsta" fall en hyresgäst. Det är svårt att hitta bra hyresgäster. Ska helst  vara någon man litar på till 100% :-) Kanske gärna någon man känner.

Vi försöker också sälja vår fina husvagn. Det är inte lätt ska jag säga och igår tog vi i hand med vad vi trodde skulle bli nya ägare. Men icke.........sent på kvällen kom ett mail att de drar sig ur köpet. Var kanske lika bra fick vi reda på när vi hörde oss för om de tilltänkta ägarna. Men ändå så himla tråkigt. Vi behöver bli av med den för att rensa upp lite bland våra grejer så att säga.
 
Nu måste jag återgå till pluggandet i affärsutveckling. Jag tror i och för sig att jag är klar men är inte helt säker. Fast det börjar kännas så där att jag inte vet vad jag ska göra åt arbetet längre. Behöver förbereda redovisning men vet inte riktigt hur det ska redovisas ännu :-) Men plugga till tentan i samma ämne kan jag göra. Hur jag nu ska läsa på den! Inte helt lätt den här gången.
 
Ljus och kärlek! <3<3

Kommentera

Publiceras ej