Massage

0kommentarer

I helgen har jag masserat mina närmaste igen. Det var längesen och jag kände mig ringrostig. Småfel gjorde jag men inget som den som låg på bänken märkte. Däremot var det uppskattat som vanligt. Att ha den förmånen att kunna använda mina händer för att få andra människor att må bättre ser jag som oerhört positivt och jag känner mig priviligerad.
Jag bör inte massera flera personer direkt efter varandra. Min egen kropp orkar inte det för tillfället. Fast det ser jag inte som några stora problem.
Händerna brinner  och jag blir oerhört varm direkt när jag börjar massera, även om jag innan är kall om händerna.
Jag har förändrat och förnyat min hemsida för att den ska vara anpassad till nuläget i mitt liv. Är du intresserad av taktil massage så ta en titt där.
www.malinneas.vpsite.se
 
Ljus och kärlek <3
 
taktil massage,

Kommentera

Publiceras ej