Det var det här med fluor

0kommentarer

Jag har skrivit om det förut men fått det aktualiserat igen. Jag tänker inte skriva jättemycket utan låta dig läsa själv. Fluor (och säkert väldigt mycket annat som finns i vårt samhälle) är inte helt hälsosamt för oss. I artikeln som jag bifogar kan du läsa varför.
Att tro att de största och hittills mest betrodda källorna som livsmedelsverket, läkare m.fl m.fl skulle berätta allt och berätta sanningen för oss är dumt. Lita till din egen förmåga att fatta beslut om vad du stoppar i dig och tvättar dig i. Var källkritisk oavsett källa! Här är i alla fall en källa som är sann för mig och snart även för dig hoppas jag.
Bland annat står det om hur fluor var svårt att bli av med så därför kom man på ett sätt att få oss människor att konsumera det och hittade på en historia om att det är bra för oss.
So, read it and weap!
 
Ljus och kärlek! <3
 
http://sourze.se/2008/11/07/vad-din-lakare-inte-berattar-for-dig---del-1__67372#.Um5ilBBhszx
 
 
fluor,

Kommentera

Publiceras ej