Svart

0kommentarer

Livet ter sig tämligen svart just nu. Har väl egentligen en ganska ljus tillvaro, riktigt ljus. Men jag kan inte känna det. Jag har tappat bort mig själv alldeles och det är fruktansvärt!
Jag isolerar mig totalt och vill massor och ändå ingenting. Inser att jag borde träffa folk och umgås men orkar och vill helt enkelt inte! Jag är slut som människa känns det som. Börjar till och med tappa livsgnistan och det har aldrig hänt mig förut. Vet att jag behöver hjälp och jag är väl på gång att ta tag i det. Men jag orkar liksom inte det heller. Jag tänker gå till en homeopat för att rensa ut skiten ur kroppen för gott. Men det kostar pengar. Pengar jag just nu inte har för att jag sjabblat bort mig med försäkringskassan och inte vet när jag kommer få min första sjukpenning. Det är så oerhört störande eftersom vi för tillfället har stora kostnader för saker och ting också. Det verkar meningen att jag ska ner i det djupa mörka hålet och jag hoppas det är meningen att jag ska vända där och inte bli kvar.
 
 
Ljus och kärlek till mig själv och till dig!

Kommentera

Publiceras ej