Den stora tröttheten!

0kommentarer

 Jag är verkligen så fantastiskt trött idag!
Efter mitt blogginlägg igår kväll så vägrade barnen somna. Lillasyster störde storebror för han kunde nog somna egentligen.
Till slut fick de komma till mig i soffan. Storebror somnade direkt och lillasyster satt i mitt knä.
Då hör  jag hur hon är väldigt tung i bröstet och andas ytligt och snabbt.
Det piper och rosslar.
När hon somnat kämpade hon med andningen och hostade illa i sömnen.
Jag ringde 1177, sjukvårdsrådgivningen och de sa att jag skulle åka till akuten med henne.
Så det gjorde jag. Vi åkte 22:30 och kom hem 02:30. Då hade vi väntat mycket och länge. Hon fick inhalera något i en mask och andades sen mycket bättre.
Vid 9-tiden i morse när vi sovit några få timmar så hade hon jobbigt med andningen igen. Då ringde jag vårdcentralen och nu har vi varit där. Då hördes inget pip i bröstet längre så jag hoppas det gått över nu. Men jag är sååå trött!! Och inte kan jag sova heller för snart ska jag iväg på nästa grej.
Men hoppas få sova lugnt i natt.
 
Ljus och kärlek! <3
1177,

Kommentera

Publiceras ej