Geni?

0kommentarer

Ja, jag vill inte skryta. Men jag är antagligen rätt bright, när det kommer till svenska och data i alla fall. I onsdags gjorde jag intagningsprov till YH-utbildningen medicinsk sekreterare. Det var svenskatest och datatest. Jag var färdig först i båda testen i min grupp. Hade liksom inget mer att tillägga och gick ut ur salen redan efter 40 min på svenskan. Vi hade 2 timmar på varje prov. Antingen har jag missat totalt el så är jag smart som sagt :-)
Så, tänk om jag kommer in!! Det var över 80 sökande och de tar in 26. Det retliga är att jag inte vill gå! Nej, det kände jag tydligt. Vill verkligen inte lägga 2 år till på en utbildning och inte den här. Mitt hjärta säger något annat. Allra allra helst vill jag ha ett jobb!
Därför använder jag nu attraktionslagen på ett helt nytt sätt och känner fullt förtroende för att ett jobb är på gång.

Ljus och kärlek <3

Kommentera

Publiceras ej