Om the railroad

0kommentarer

Nu var det över. Två dagar i huvudstaden är till ända. Så glad för de tillrop jag fått på både Facebook och Twitter. Det betyder mycket att veta att ni tycker det är kul när jag får vara med om något annorlunda. Livet ska innehålla såna här små äventyr. Så tråkigt det vore om allt rullade på i samma spår hela tiden. Det kostar på, både pengar och tid och psykiskt för mig. Men det är så värt det!! Allt som gör mig till en mer nöjd människa är värt massor. Jag hoppas du ser in i ditt hjärta och lever DITT liv. Inte någon annans. Vad vill DU göra? Vad är viktigt för DIG? Man har alltid människor i sin närhet som man måste ta hänsyn till. Men i det stora hela måste man följa sitt hjärta!! Annars blir livet ändå inte bra.
Jag hade en fantastisk om än oerhört regnbågens kväll på allsångens twitterbänk. Det var lite för blött för att kunna twittra fullt ut. Men det var roligt!! När man vågar ta språnget träffar man så många intressanta människor. Och vet du, det finns alltid en mening med att vi träffar just de människor vi träffar. Det är en oerhört intressant och kittlande tanke. Jag funderar ofta över meningen med mina möten.
Efter allsångsprogrammet blev det allsångskorv och mingel backstage med artisterna. Sånt gillar jag!! En sån ytlig sak som att få byta några ord med Måns Zelmerlöw och ta honom i handen gör mig riktigt lycklig. Jag gillar den killen på alla sätt. Tycker han är en multitalang och dessutom oerhört snygg. Sen blev jag inbjuden till ljudbussen för att träffa en annan trevlig kille. Henrik, min gamla klasskompis och numera vän jag träffar alltför sällan.
Så, ta nu en resa in i dig själv! Hitta vem du är och vad du vill. Låt inte omvärlden och dina närmaste styra dig!

Ljus och kärlek!!

Kommentera

Publiceras ej