Officiellt

0kommentarer

Japp, så var det äntligen officiellt. Det där jag skrev om förra veckan som jag var så glad för. På tisdag blir det verklighet. Då ska jag nämligen sitta på den så kallade twitterbänken på allsång på skansen. Ja, det kanske inte verkar så märkvärdigt för en del men för mig känns det riktigt roligt. Twittervärlden är stor och jag har skaffat mig en hel del följare och jag följer ännu fler själv. Vi är ett enormt nätverk och vi är som en stor familj. Låter det fånigt? Ja men jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig annars. Twitter är viktigt för mig. En viktig ventil där jag får rådfråga, spy galla, prata av mig, vara lycklig och ledsen och får respons ibland och ibland inte. När man får respons får man så mycket kärlek och uppmuntran av människor man aldrig träffat i verkliga livet och ändå har så mycket gemensamt med. Det är härligt!
Jag ska i alla fall träffa 3 av de där twittrarna på tisdag och vi ska få sitta i direktsändning och twittra. Efteråt är vi inbjudna backstage och träffa Måns och alla artister samt äta den obiligatoriska allsångskorven!! För mig är det helt fantastiskt kul.
Något ännu mer fantastiskt är att jag får återvända till Stockholm och träffa några vänner och vara på lite ensamsemester! Inte helt fel! Är säker på att resten av familjen tar hand om varandra galant.
 
Ljus och kärlek <3
allsång, twitter,

Kommentera

Publiceras ej