Man kan tro

0kommentarer

att jag bara går och tänker på såna där djupa filosofiska saker. Ja på ett sätt gör jag det men det är mer så att det är ett sätt att leva och jag har det med mig jämt.
Men nu håller jag på och packar för en liten endagstripp till Smögen imorgon. Det är något helt annat det. Vi firar bröllopsdag och det är inte därför vi åker dit. Men när vi bestämde att åka imorgon så kände jag att det passade rätt så bra.
Men jag har en tendens att packa för mycket. Den vanan verkar dock inte gå att bryta. Är nog en livsstil det också.
 
Funderar över människor man umgås med. Vad händer ibland? Det blir jättelånga uppehåll i "umgåsandet". Vet inte ens när en av mina bästa vänner har semester! Hoppas vi hörs och ses snart så vi får uppdatera oss om livet.
 
Idag har mannen fått besked om ett nytt jobb fast hos samma arbetsgivare. Han vägrar säga att han fått nytt jobb för han har minsann inte skrivit på än. Men jag säger att han har det. För om de ringer och pratar i en timme med honom i telefonen och är överens när de lägger på så anser jag att det är klart! Jag tycker det är kul! Önskar jobb åt mig själv också men vet även att det blir en rolig utbildning om det inte blir jobb! Om nu bara någon köpare hittar vårt hus också så är framtidslyckan snart i hamn!
 
Ljus och kärlek!! <3
Smögen,

Kommentera

Publiceras ej