Livsplanering

0kommentarer

Mannen har fått semester i 6 veckor, snart bara 5. Jag väntar svar från en anställningsintervju och har varit på ett framgångsrikt möte hos en homeopat. Nu ska det bannemej vända allting. Pengar ska komma in, jag ska må bra och vi ska sälja huset så vi får uppfylla vår dröm. Efter anställningsintervjun har jag funderat över vad jag vill med mitt liv igen. Det är dags att hitta mig själv. Men det är sååå svårt. Jag vet hur jag vill att mitt liv ska se ut men inte hur jag ska kunna tjäna mitt uppehälle på det än. En av mina sysslor vill jag ska vara det jag gör nu, skriva. Det går att tjäna pengar på blogg och krönikor vet jag. Men jag vet inte hur. Det är nog dags att sätta sig vid ett vattendrag och meditera. Det ska ge mig viktiga svar har jag lärt mig. Ska försöka hitta ett bra vattendrag bara.

Ljus och kärlek <3

Kommentera

Publiceras ej