Livsdiagram

0kommentarer

Livet går synnerligen uppåner! Men det vet ni väl alla om så klart. Ibland är det dock extra tydligt. Idag har varit en sån dag. Just nu så har jag lyckopirr i kroppen av en anledning jag ännu inte kan avslöja. Det kommer i slutet på nästa vecka.
Ingen idé att ni pressar mig för jag har tystnadsplikt :-)
Överhuvudtaget känns det uppåt just nu. Vet att det kan ändra sig imorgon men tänker försöka så det inte gör det.
Det konstiga är att när jag fick en uppåtkurva så verkar mannen fått en skarpare nedåtkurva än vanligt. Usch va trist när han får pms. Så tråkig att ha å göra med.
Imorgon ska jag träffa två twittrare och dricka lite rosé och skvallra. En har jag aldrig träffat förut och en är jag nära vän med. Ska bli skoj!
Twitter är ett härligt socialt nätverk där alla är inkluderade! Det är så underbart! Alla möts där under samma förutsättningar och ingen har någon förutfattad mening om någon anna. Nu generaliserar jag men i mitt nätverk är det så i alla fall. Nej, nu ska jag besöka sj.se innan det är dags att söva två trötta barn.
 
Ljus och kärlek! <3
inkluderad,

Kommentera

Publiceras ej