Välkommen 2013

0kommentarer

Ett år fullt av möjligheter och förändringar! <3
Eller som någon skrev på twitter: " Det är första året sen 1987 som inte har två siffror av samma sort. "
Jag var tvungen och tänka efter och det är ju sant. Inte för att det har så stor betydelse för vad året i övrigt kommer att innehålla men det är lite häftigt kan jag tycka.
Tänk att det finns folk som sitter och filosoferar över sånt.
Vi har precis inlett det nya året med en långpromenad. Det var friskt och uppiggande! Gick förbi lokalen som ska bli gym här ute på vischan. En stor lyx att ha så nära till ett gym. Tittade just på deras hemsida och känner att jag bör bli medlem :-) Gäller bara att få in i rutinerna att gå dit regelbundet också. Vem vill följa med? Vi hade det lugnt och skönt igår kväll, ja när barnen väl somnat :-) Men det känns ändå lite konstigt att inte umgås med några vänner. Det hade varit trevligt!
Fast jag får ha som mål att hitta några vänner att fira nyår med när barnen blivit ett par år äldre kanske. :-)
 
Idag blir det kyckling i lergryta till middag. Till det lite ris, sås och grönsaker. Gott gott! Uja, måste börja nu känner jag för jag blev hungrig. Men kycklingen har inte tinat än. :-(
 
Önskar dig en nyårsdag i ljus och kärlek <3

Kommentera

Publiceras ej