Idag känns det...

0kommentarer

....bra, riktigt bra!
Fast nu har barnen blivit riktigt trötta och sega och snoriga och då kommer jobbiga känslor tillbaka! Uppgivenhet, aggression, trötthet m.m. Vet ju att vi alla är trötta tidig kväll men det är så jobbigt att det blir ett mindre krig varje dag.
Dessutom tror jag att min atlasbehandling känns av extra mycket idag. Konstiga känslor i huvud och armar ibland. Blir inte orolig, bara registrerar detta.
 
Nu för tiden springer jag runt med ett mindre stenparti i mina fickor. Jag har beställt stenar som sägs besitta olika krafter och hjälper mig på olika sätt. Jag har beställt dom på nätet i en butik som heter LaReina. Titta in där på www.lareina.se
 
Imorgon ska jag sy ihop lite trasiga byxor, kanske sätta några lister i hallen och ev baka bröd :-)
På kvällen ska jag träffa tre flickor från förr. Vi gick i samma klass när vi 6-16 år så nu ska vi ses ordentligt över en bit mat och prata om förr och nu. Ska blir väldigt trevligt!
 

Ljus och kärlek! <3

Kommentera

Publiceras ej