Dödsångest

0kommentarer

Jaha, så kommer den smygande då, dödsångesten! Imorgon är det dags att åka och göra den där atlaskotebehandlingen.
Har fått referenser från personer jag känner som är mer än nöjda och ingenstans där jag läser står det att man kan dö av behandlingen. Så det tror jag väl egentligen inte heller men det verkar lite läskigt på något sätt. Och samtidigt inte! Tittade på ett gammalt avsnitt av Sofias änglar i kanal 5 där en kvinna med grav whiplashskada fick genomgå behandlingen. Det verkade inte särskilt otäckt och det avdramatiserar det hela väldigt mycket! Så det kommer säkerligen gå mycket bra och jag ser fram emot att må bättre efteråt!
Idag har jag varit och myst med lilla systerdottern Sigrid på förmiddagen. Hon är ju för underbar det lilla grynet!
När jag kom hem nu på eftermiddagen tänkte jag göra lite grejer men har ännu bara blivit sittande och kollar efter atlaskoteinformation :-)
Men nu ska jag packa en liten väska som ska med imorgon. Hela familjen ska med och först ska vi besöka Ikea innan vi åker vidare till Gnosjö.
Wish med luck!!
 
Ha en trevlig helg i ljus och kärlek! <3
atlaskotan,

Kommentera

Publiceras ej