Självklart är du märkvärdig

1kommentarer

Självklart är människan märkvärdig, något alldeles otroligt märkvärdig. Det finns nästan inga gränser för vad vi kan göra och åstadkomma med våra liv. Men....att tro att du klarar dig allt alldeles på egen hand vore förmätet.
Vi har så mycket härlig hjälp från dimensioner vi inte ser men som finns där. Du har en egen guide som hjälper dig i livet och att bli medveten om din guids närvaro är något av det största. Änglarna finns också där till din hjälp hela tiden. Det är bara att be dom om hjälp.
Men du måste be dom om hjälp just i det ögonblick du behöver hjälp. De agerar väldigt mycket a la minuite! :-)
Jag har hittat en ny favorithemsida. www.zoeland.se
Zoe är en förebild! Lär av henne!
 
Jag har så mycket idéer om vad jag ska skriva här. Men idéerna tenderar att komma när jag sitter i bilen och sen försvinner dom lika snabbt. Men nu harni fått en liten bit de tankar som snurrar och finns i mitt huvud,
 
Jag har idag varit på nyföretagarcentrum och fått mig lite inspiration till livs. Nästa vecka är det massagekurs som gäller och efter det är du välkommen hem till mig på massage, alternativt att jag kommer till dig med min massagebänk och mina händer. Taktil massasge är det jag ska lära mig först. Avstressande och lugnande för hela kroppen. Titta gärna in på www.taktipro.se
 
På återhörande!
 
Ljus och kärlek <3
taktil massage, änglar,

1 kommentarer

Cecilia

19 Feb 2013 17:42

Haha. Zoë. Henne känner jag från Ängsbacka. Trevlig tjej.

Svar: Känner du henne! Coolt! Vill också åka till Ängsbacka! :-)
Malinnea

Kommentera

Publiceras ej