Nu får jag skämmas

0kommentarer

Nu skäms jag för jag varit så dålig på att skriva här på ett tag.
Just nu är jag kanske för trött för att komma med stora och smarta ord. Men jag kan i alla fall höra av mig.
Idag har jag sjungit på lilla Sigrids dop. Jag är stolt moster till världens sötaste tjej (ja förutom mina egna barn så klart ;-) )
Jag är nu hennes fadder och sjöng en liten sång på dopet. Det blev uppskattat och det var ju bra.
Stefan däremot fick tillbringa eftermiddagen och kvällen på jouren och akuten.
Han var med i kyrkan och hade sen tid på jourcentralen. Därifrån blev han skickad till akuten. Problemet var/är hans finger som han fått ett sticksår i och ätit penicillin för. Det var nästan bra men så bet katten rätt i sårskorpan igår och det blev irriterat igen. Stelt, rött och varigt finger. 
Operationen var nära men läkaren nöjde sig med dunderkur av antibiotika.
Hoppas det blir bra nu. För det var så trist att han missade dopfikat.
Bara en vecka kvar tills jag ska åka på kurs i Göteborg och vara ifrån barnen i en vecka. Det känns så jobbigt så det vill jag alls inte tänka på just nu.
Näpp, orkar inte skriva mer nu. På återhörande.
 
Ljus och kärlek! <3

Kommentera

Publiceras ej