Det är bättre nu!

0kommentarer

Livet är bättre just idag. Men det går upp å ner jämt. Jag har nu fått hem kläderna som jag är återförsäljare för och har ägnat stora delar av dagen åt att packa upp dom och prismärka dom. Det är ett riktigt segt jobb. Det går bra i början men det tar sån tid. Det ser inte ut att vara så många plagg i kartongen men det liksom förökar sig hela tiden. Kläder kan onekligen bli platta, framförallt sommarkläder.
Nu är det gjort. Kläderna hänger i klädkammaren och väntar på mina öppna hus! Du kommer väl?
Det är riktigt fina kläder och häftiga färger i vår och sommar!
 
Nu är det dags att kolla igenom en påse med fina tjejkläder som Amanda fick av min fina vän! Ska se om det är något jag vet direkt att jag inte kommer använda pga fel storlek vid fel årstid eller liknande. Det är skoj med kläder men det tar tid!
 
I helgen fyller vår minsta busunge 2 år!!!! Men vart 17 tog dom åren vägen. I tid känns det som det bara gått 1 år sedan hon föddes. I händelser känns det som det gått en livstid sedan hon föddes.
Men 2 år är det alltså! Ja, det är en bestämd liten dam som vet vad hon vill och som ingen sätter sig på i första taget.
 
Ljus och kärlek!
<3 <3 <3 <3 <3

Kommentera

Publiceras ej