Berg och dalbana

0kommentarer

Livet är en berg- och dalbana, eller som Ronan Keating sjöng - Life is a roller coaster ;-)
Just nu är det så oerhört mycket som hänger i luften och så mycket som händer (tycker i alla fall jag)
Det ska i alla fall bli fantastiskt spännande att se var allt landar. Försöker tänka på att det nu är dags att verkligen aktivt använda sig av attraktionslagen för att försöka få det som man vill.
Just idag är jag så otroligt trött! Är stressad av allt som händer och som jag har att tänka på så jag kan inte sova så bra. Det är jobbigt, jättejobbigt! För nu är jag trött ända in i märgen.
Fick precis erbjudande om att tillbringa ett par timmar med en god vän i hennes nya hem. Och sånt är jobbigt för jag vill verkligen men just idag känner jag att jag är på väg i säng. Måste bara försöka sova ikapp för imorgon blir det tufft. Eller ja, tufft och tufft, men jag har mycket att göra. Har snart ett 2-årskalas och det ska bakas lite bland annat.
 
Ljus och kärlek! <3

Kommentera

Publiceras ej