Student!

0kommentarer

Ja det är kul! Ja det känns som jag hittat det jag kan och är bra på. Men då har ju bara första övergripande kursen tagit sin början. Sen ska vi bena upp allt det vi pratar om nu i småbitar. Då kan det hända att jag fastna på något moment. Statistik, affärsutveckling, sökmotoroptimering. Ja vi får se. Spännande är det och kul som sagt. Det har tagit mycket energi att få ordning på allt det praktiska denna första vecka. Framförallt var det pendlingens om strulade men det har nu löst sig riktigt bra tack vare fantastiska klasskompisar. Säger man så? Klasskompisar? Det känns inte så vuxet men ni förstår vad jag menar. Nu tänkte jag plugga men hinner inte mycket för jag ska på reflexologi en sväng igen. Så nu lämnar jag det här korta inlägget. Ville höra av mig och visa att jag lever.

Ljus och kärlek! <3<3

Kommentera

Publiceras ej