Snart nytt liv

0kommentarer

Om en och en halv vecka är det dags för mig att dra till Nässjö. Då börjar min utbildning till digital marknadskoordinator. Jag pendlar fram och tillbaka i hur det känns att börja där. Just nu känns det bra. Sen den dagen jag bestämde mig för att göra detta så har det känts så självklart. Jag kommer få utlopp för min kreativitet. Jag kommer få kommunicera på ett nytt sätt. Och som bekant känner jag mig hemma i den digitala världen. Utan den digitala världen skulle jag aldrig fått veta så mycket om andlighet och spiritualism som jag nu vet tex. Så det är helt klart andevärldens sätt att verka genom mig också. Sen tänker jag aldrig glömma bort min förmåga att använda händerna också. Jag har healing i dom och genom att lära mig olika tekniker så som taktil massage kan jag hjälpa mina medmänniskor att må bättre.

Ljus och kärlek <3

Kommentera

Publiceras ej