Sjukstuga

0kommentarer

Det blev en riktig sjukstuga här idag.
Jag är verkligen inte pigg av min förkylning så jag är nästan glad att barnen inte är riktigt friska ;-) Lättare att stanna hemma då. Jag har inte haft feber men snorar och hostar och känner mig ruggig då och då.
Feber har däremot barnen. Men i övrigt verkar deras förkylningar satt sig i magen på dom. Mindre fräscht.
Men snuva och hosta är det inte så farligt med än. Jag är hemma med dom mån-ons så får vi se sen.
 
Nu ska jag jobba med mina kommande klädvisningar och göra lite annat skoj!
 
Jag är så dåligt på att lägga in bilder i min blogg. Vet inte om det är trist att inte göra det men jag tycker det är så svårt och tidsödande. Eller så har jag missuppfattat hur lätt det kan vara. Saknar en app i min telefon som motsvarar blogg.se, det skulle verkligen underlätt för att lägga in bilder och snabbinlägg.
 
Om jag inte hör av mig här innan dess så kommer jag att finnas utanför Österbergs konditori med mina kläder och husvagn nästa helg. Hela lördagen och söndagen. Kanske ses vi då!
 
 
Ljus och kärlek. <3
 

Kommentera

Publiceras ej