Öppet hus

0kommentarer

Nu har jag haft öppet hus med klädförsäljning hela helgen. Synd å säga att det varit kö utanför dörren men det har ändå kommit ett antal shoppingglada damer. Det är för lite kunder under 40 år och ni som är yngre behöver inte vara rädd för kläderna. Dom passar er i allra högsta grad. Det finns något för alla åldrar, verkligen!!
 
I övrigt har jag idag så otroligt ont i vänster vad och baksida lår på ett konstigt sätt. Vet inte alls vad det är. Eller jo jag misstänker att det är min nerv som sitter i kläm på den sidan som spökar. Jag har masserat på en punkt på vaden och det har nog lossnat något. Vet inte om det är bra eller dåligt. Hoppas bra, men just nu har jag faktiskt riktigt svårt att gå ordentligt.
 
Jag väntar och väntar på att bli moster också. Bäst före datum är inte förrän imorgon måndag. Men av någon anledning börjar man ju vänta innan. Det är ett sånt där ljus i tillvaron och något spännande som ska hända och därför längtar man ju lite extra mycket. Men av egen erfarenhet så vet jag att man kan få vänta läääänge!! Det är inte skoj men dessvärre inget att råda över. De kommer när de ska i alla fall.
 
Ljus och kärlek <3
 

Kommentera

Publiceras ej