Nära

0kommentarer

Nu måste jag bara göra ett nytt inlägg igen!
Tidningen Nära har kommit idag (www.tidningennara.se)
Det är en HELT FANTASTISK tidning! Den enda som är värd att läsa, ett riktigt må-bra-piller.
Jag har ännu inte hunnit läsa men bläddrar i den som hastigast nu och där står bland annat om tankens kraft - attraktionslagen. Den riktigt rättvisa lagen som fungerar likadant för alla över hela jorden.
Vi måste bli mycket bättre på att använda den! Då kommer vi automatiskt må bättre och leva i harmoni på ett annat sätt än idag.

Jag citerar lite från tidningen (s.33)
"Webbshoppa ditt liv - Säg JA till det du vill ha och lägg ingen energi på det du inte vill ha. Se universum som din personliga webbshopp. Säg ja tack till så mycket du orkar och vill. Oavsett vad du ser som du tycker om så säg ja tack. Det kan vara en snygg bil, trevlig kollega eller fint hus!"

Skriv ner vad du vill ha och skriv listan på ett sätt som om du redan hade det du önskar dig. Svårt jag vet!!!! Men vi måste försöka lära oss detta. Det är en rikedom som är fantastisk! Jag tycker det är superlyxigt att vi kan göra detta. Det är nästan för bra för att vara sant!!
Men trots att jag inte har någon jätteerfarenhet av attraktionslagen så kan jag lova att den funkar.
Första gången jag kom i kontakt med den så läste jag boken ALKEMISTEN av Paulo Coelho. Läs den gärna!!


Ljus och kärlek <3

Kommentera

Publiceras ej