Idag

0kommentarer

har jag fått min nya dator installerad. TACK Luka!! Du är bäst!
 
Hinner inte skriva så mycket för lillan vägrar somna och jag vill sova och alla ska vi upp tidigt imorgon.
Hoppas foten hänger med i städsvängarna imorgon bara. Den är ju stukad (vet inte om jag skrivit det här.)
sen i onsdags och känns konstig och är lite svullen och blå. Det är andra gången på 8 månader jag stukar samma fot rätt så rejält.
Inte bra! Tror den kräver mycket healing. Min mamma hörde om en tjej på "ring så spelar vi" som hade healat sin stukade fot så den blev bra rätt fort. Det där med healing det är bra skit det :-)
Helt fantastiskt alltså!
 
Imorgon har jag mitt första öppna hus med klädvisning och försäljning. Ska bli kul! Hoppas det kommer någon i alla fall :-)
 
 
Ha det bäst!
 
Ljus och kärlek <3

Kommentera

Publiceras ej