Oj oj oj....

0kommentarer

...ja vad ska man säga.
Vissa dagar känns tyngre än andra. Nu är det helt plötsligt en tung period. Försöker verkligen dra mig uppåt, men kära nån så segt det är.
Saknar totalt inspiration att skriva något kul och inspirerande för dig att läsa.
Imorgon ska jag på massage är meningen. Bara gubben kan komma hem lite tidigare som han lovat att försöka göra.
Väntar på svar från vårt barnomsorgskontor om en grej. Det är inte klokt så olika det är med regler för barnomsorg i olika delar av landet. I Stockholm får du t ex ha barnen på heltid på förskolan om du är heltidsarbetslös. Här är det 15 timmar per vecka som gäller. Det är lite för stor skillnad för att vara okej tycker jag.
Till helgen händer det lite roliga saker. Jag ska på klädvisning med min klädkollektion på fredag. Ett gäng köpglada kvinnor ska prova och ha skoj och köpa mycket ;-)
Lördag är vi några stycken som ska öva upp vår intuition här hemma i vardagsrummet. Lite psykometri och kontakt med andra sidan väntar. Det är inte otäckt, jag lovar! Hade tyckt det för ett par år sedan men nu blir jag lugn och harmonisk av sånt. Jag är inte lika rädd och orolig längre. Livet är mer behagligt.
Det ska bli superskoj i alla fall.
På söndag ska vi fira att vår kör fyller 100 år i höst. Då är det musikgudstjänst och vi ska inviga nya körkläder som jag sålt till kören.
 
Allt gott!
 
Ljus och kärlek <3
 

Kommentera

Publiceras ej