Nytt utseende

1kommentarer

Nu har jag bytt utseende på bloggen som du märker.
Jag tyckte om det andra utseendet men det här blir tydligare. Och grönt är skönt.......eller hur!?
Idag är jag oerhört trött och seg! Det är något som inte är helt okej med mig men jag tror bara det är psyket! Jag är trött och utmattad av att vara småbarnsmorsa och gå upp svintidigt till ett jobb som inte känns rätt.
Men jag vet att det bara är tillfälligt så jag försöker att inte gnälla för mycket.
Imorgon har vi friskvårdsdag på jobbet och det ser jag fram emot. Skönt att få göra något annorlunda och något som är viktigt för mig.
Eventuellt har jag hittat den utbildning som jag ska gå i framtiden. Ja, kanske inte i en framtid som är alltför långt bort men något år eller två. Det känns rätt bra att börja bli säker på vad jag ska satsa på. OM, jag säger bara OM det inte råkar vara så att jag snubblar över ett annat drömjobb som jag fastnar i ett antal år. För då läggs utbildningsplanerna på is.
 
Häromdagen skrev jag början på en höstdikt som jag tyckte kändes bra. Men jag kom inte hela vägen i mål och vet inte när jag får inspiration till det heller. Men jag skriver ner början här i alla fall:
 
Att det blir höst det ger mig tröst, i hjärta själ och sinne.
Och sommardagarna dom vilar där så stilla i mitt minne.
 
 
Ljus och kärlek <3

1 kommentarer

Anki

23 Oct 2012 08:34

Vilket ansiktslyft för din hemsida:) Fint :)

Svar: Tack :-)
Malinnea

Kommentera

Publiceras ej