Johannes 4 år

0kommentarer

Idag har min lilla prins firat sin 4-årsdag. Tänk att han redan är 4 år!!
Han fick vara hemma med mig eftersom han hade feber igår. Sen så vaknade han inatt och var riktigt ledsen över halsont fick jag för mig. Därför fick vi ge oss iväg en vända till vårdcentralen för att dubbelkolla så han inte hade streptokocker. Men virus konstaterades. Däremot hade han blåsor i halsen och det är högst troligt så kallade höstblåsor. Det finns tecken på det på flera ställen på hans kropp. Prickar lite här och var har han. Det är helt ofarligt och smittar inte längre eftersom han haft det i över en vecka. Det är skönt när vi ska fira hans födelsedag på lördag. Imorgon blir det jobb och dagis igen. Jag väntar på ett förlösande erbjudande från oväntat håll och hoppas hoppas det kommer ett sånt snart! ;-)

Ljus och kärlek! <3

Kommentera

Publiceras ej