Ja jag kan.....

0kommentarer

....skriva om vanliga saker också :-)
Fast nu vet jag inte helt bergsäkert vad jag ska skriva. Bara att jag vill kladda ner ett par rader.
Var på kalas igår. Morbror fyller 60 och det är alltid lika trevligt att komma dit.
Vi kom i säng vid midnatt och så vaknade lillan kl 7 i morse av att storebror skrek.
Han somnade om men inte hon. Jag  fick gå upp och titta på tv med henne och sen när vi skulle sova middag så blev det knas igen och hon vaknade efter en halvtimme innan jag ens hunnit sluta mina blå.
Så vi är nog lite sega nu.
Vi har precis ätit kycklingfilé och bulgursallad och sen ätit kardemummakanderat äpple med vispgrädde till efterrätt. Det var gottit det och nu måste vi ut och ta en nypa luft.
Därför hinner jag inte skriva mer. Vi hörs senare helt enkelt!
 
Ljus och kärlek <3
 

Kommentera

Publiceras ej