Blandad kompott

0kommentarer

I kväll ska jag ta med mig kläderna på en visningstur. Det har inte varit för många av det och det ska bli riktigt kul. Även om det i och för sig är gött att sitta hemma och mysa en fredagskväll. Fast det kan jag ju göra alla andra fredagskvällar.
Turen går till Mariestad. Har precis kollat kartan så jag hittar rätt. Det är alltid lite pirrigt när jag är själv i bilen och ska ta mig till nytt ställe. Men Mariestad är ju inte helt främmande så det blir bra.
Laddar annars för en spännande eftermiddag imorgon!!! Det blir lite riktigt myspys då minsann. Hoppas andra sidan är med på noterna så vi får lite kontakt :-)
Och hoppas de ger sig iväg efteråt så jag inte får någon hängande efter mig. Ska nog starta den dagen med lite ljus och beskydd så jag kan uppleva saker men inte få det att fastna i / på mig.
På söndag är det körsång hela kvällen. 100-årsjubileum med kören och det ska bli skoj. Vi ska inviga nya toppar också som kommer från friendtex. Det är riktigt skoj att ha kunnat sälja det till kören eftersom vi i flera år inte haft några skojiga körkläder.
Så det är i alla fall en helg med blandad kompitt kan man säga.
Från ytlighet med klädvisning och klädprovning, vidare till andlighet och andra sidan för att avsluta med andlighet av "annat" slag i kyrkan på söndag.
Jaa, det låter bra.. Men tur att jag är ledig på måndag! Då är det planeringsdag på förskolan och jag offrade mig och stannar hemma ;-)
 
Ljus och kärlek <3
 

Kommentera

Publiceras ej