Tränar

0kommentarer

Jag känner mig fortfarande så ny på det här. Vill kunna infoga bilder lätt, men det är inte gjort på en kafferast att föra över bilder till datorn. Det verkar så lätt för en del men inte för mig. Och då beror det inte på att jag inte är teknisk, för det är jag. Jag får träna ännu mer.
 
Nu är räkningarna betalda och jag hinner blogga lite. Tänker på stackars Amanda bara som inte verkar pigg alls. Hon får feber verkar det som. Det vill inte jag. Ska försöka heala henne och tänka henne frisk. Det går och jag tränar på det. 
 
Efter några dagar av campingliv känner jag mig i behov av nyttigare mat, rening inifrån och mer träning. Så nu är det dags att röra på fläsket igen. 
 
Från det ena till det andra så är det nu 4 månader sedan min farmor gick borta! Men var tog de månaderna vägenk?! De gick väldigt fort. Snart 3 månader sen farfar gick bort då. Som jag saknar dom!

Kommentera

Publiceras ej