Husvagn i Falkenberg!

0kommentarer

Jag måste bara berätta lite om vår semester i Falkenberg.
Vi hade inget speciellt mål med resan mer än att uppleva havet! Jag längtade till havet!
Så visar det sig att vi prickade in precis rätt dagar också. Sååå vackert väder vi hade och jag badade till och med i havet! Det mina kära läsare är oerhört stort. Jag är en riktig badkruka nämligen.
Badkrukor är däremot inte mina barn. Två hela dagar spenderade vi på stranden och Johannes vägrade gå upp. Han glömde både att äta och dricka och tur att han hade uv-dräkt för han blev röd ändå de korta stunder han var barhudad. Och röd hud gör ont!
Amanda verkade inte lika känslig i huden men bada vill hon göra hela tiden!
Tredje dagen behövde vi vila våra solbadade hudar ett tag så vi gav oss iväg till det stora gula varuhuset några mil bort. Där fanns det mycket grejer som vanligt och det blev mycket dyrare än jag tänkt från början. Också som vanligt!
 
Vi började dock veckan med att besöka en före detta kollega till mig. Han bor numer i Falkenberg med sin familj. Vi blev bjudna på gott fika och barnen lekte och hade skoj. Tack för fika och gästfrihet Johannes och Åsa!!
 
Med på resan var våra vänner Irene och Stefan samt deras son Sven. Vi umgicks inte hela tiden men hade det väldigt trevligt tillsammans på stranden och i förtältet på kvällarna. De härdade ut lite längre än vi däremot så de åker hem först idag.
 
Lev väl och ta hand om varandra!! <3
 
 

Kommentera

Publiceras ej