Det här var svårt!

0kommentarer

Äntligen vill jag skrika! Äntligen har jag grunden till min blogg. Blogg som jag funderat på hela våren! Har haft och har så mycket funderingar och tankar som bara MÅSTE få komma ut! Nu hoppas jag det blir precis så intressant som det kan bli. Så både du och jag vill läsa mina inlägg. Hade tänkt skriva en presentationsruta om mig själv men hittar inte var jag kan göra det. Så jag ska fortsätta leta vidare här på sidan för att lära mig allt.
Jag ska inspirera mina medmänniskor till ett liv i kärlek. Kärlek till natur, medmänniskor och omvärlden i stort. Det är svårt så klart! Tränar VARJE DAG för att leva efter det själv. Snart så hoppas jag nå dit....Nej, inte hoppas! Snart når jag dit!! Det måste jag, det måste vi! Det där är mer invecklat än jag fattat själv, men lev i kärlek och du skall se själv. Peace and Love!

Kommentera

Publiceras ej