Julklappstips!

0kommentarer

Just nu är jag världens sämsta bloggare!! Jag ber om ursäkt för det. Har massor jag vill skriva men tiden räcker inte till! Men just idag måste jag få rekommendera en bok jag läst. En bok som jag verkligen tycker att du också borde läsa. Den har fått mig att se på livet på ett nytt sätt.........igen! Jag får hela tiden nya vyer och det känns bra. Bättre och bättre dag för dag skulle man kunna säga :-)
Boken heter " En resa i min själ " och är skriven av Benny Rosenqvist och Ingrid Carlqvist.
Den ger dig ett nytt sätt att se på livet och på dina medmänniskor! Det kan vara värt att kämpa lite för vissa relationer inser man....ja, det finns många insikter i boken så det är ett julklappstips från mig!
 
Ett annat julklappstips är en prenumeration på tidningen NÄRA. Gå in på www.tidningennara.se och ge bort en prenumeration till någon du vill överraska. Benny Rosenqvist som skrivit ovan nämnda bok är även medium i tidningen NÄRA.
 
Ljus och kärlek! <3
 
Benny Rosenqvist, En resa i min själ,

Kommentera

Publiceras ej