Två dagar

0kommentarer

Nu har jag arbetat i två dagar. Blandade känslor som jag inte orkar gå in på här och nu. Men livet känns slut på nåt sätt så fort jag är bunden vid en arbetsplats utanför hemmet. Vill och ska jobba hemifrån. Men med VAD?!?!?
Tips och erbjudanden mottages ödmjukt och tacksamt <3

Har ju lite andra idéer nu också som inte helt och fullt innebär hemifrånjobb, men det är i alla fall idéer med jobb där jag styr själv i mångt och mycket. Vill vara min egen på alla sätt och vis. INGEN ska bestämma över mig. INGEN!

Ja, inte mycket hinns med på dagarna annars. Det är klädhögar som ska i ordning för morgondagen och så är det mat och sovning och annat för barnen. Plock och plock och plock och plock......

Våra två små kattungar kräver ju också sitt. Men de är helt fantastiskt trevliga och snälla. Gillar dom mycket även om de ännu inte är så superkeliga. Men de tar sig. Idag har de fått maskmedicin eftersom de innan de kom till oss tydligen blivit erbjudna ett smörgåsbord från naturen av sin mamma i stallet där de växte upp.

Varje helg är inbokad med födelsedagar och annat bjäfs kommande veckor. Nä, så får jag inte säga men det blir lite tröttsamt ibland. Ser fram emot att vi nog åker iväg med husvagnen en kort sväng den helgen närmast som är lite ledig innan det drar igång med klädförsäljning och skördefester m.m. igen.
Det är ju skoj grejer och jag vill ju ha skoj grejer att se fram emot, men vissa saker som sker känns krystade på något sätt.

Nä nu ska jag surfa vidare i internetdjungeln.

Lev väl och ta hand om dig!

<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej