Oj oj oj....

0kommentarer

.... inte många som besökt min blogg idag :-)
Det krävs alltså att jag lägger ut en länk på facebook eller twitter för att många ska läsa.
Ja ja, hoppas det blir ändring snart. ;-)
 
Jag vill börja skriva krönikor som når vanliga människor i vanliga tidningar för jag har så mycket att säga
och jag vill det ska nå så många som möjligt.
Vet inte hur man gör för att börja bara och någon dag ska jag ta reda på hur man gör.
Skriva kan jag väl, när andan faller på och jag känner mig inspirerad. Men att sen få det publicerat!
Så skoj att flera stycken tycker att jag skriver bra. Jag trodde jag gjorde det, men så började jag min
ledarskapsutbildning i Stockholm med kommunikation på schemat. Full av entusiasm och självförtroende skrev
jag mina första texter som vi blev ombedda att skriva. Visste ju att jag var rätt bra på att skriva för det hade jag ju hört förut. Men PANG så fick jag inpräntat i mig att det inte var en särskilt bra första text alls!!!
Den var alldeles fullklottrad med rött! Snacka om att jag blev paff och tappade alla självkänsla för att skriva.
Nåja, det blev lite bättre sen men inte helt okej. Förrän nu. Nu känns det helt okej igen och jag börjar
tro på att mitt sätt att skriva kan vara läsvärt och intressant för många.
 
Nu har jag börjat packa upp mina kläder och det kanske är lite ytligt för att vara jag men jag älskar det här med klädförsäljningen. Att sätta på prislappar och hänga på galge. Jag måste ju få vara lite ytlig jag med emellanåt. Eller hur!
 
Näpp! Nu vill jag sova! Tror bara det är tisdag idag och så är det måndag!! Det är inte bra att tro fel åt det hållet tycker jag.
 
Ljus och kärlek! <3

Kommentera

Publiceras ej