Nu kommer kläderna snart!

1kommentarer

Höstkollektionen av de fantastiskt fina damkläderna från Friendtex är på gång!
Nästa vecka får jag hem hela kollektionen och idag kom katalogerna!
Jag är igång och planerar för visningar, öppet hus m.m.
Vill du ha en visning med några väninnor så kommer jag mer än gärna med min väska med klädställningar och kollektionen och visar och ni får prova. Kan lova att det blir en trevlig stund oavsett. Hör av dig!
 
Kolla gärna in höstens mode på www.friendtex.com
 
 
 

1 kommentarer

Irene

23 Aug 2012 00:55

Nej, mina kommentarer syns inte för nån annan mer än dig då. Vet du redan detta?Men du kan väl inte konversera tillbaka till mig? Nu ska jag kolla in friendtex-kollektionen.

Svar: Jo då, jag kan konversera tillbaka :-) Tvättar håret varje dag ja :-) Inte bra men blir så för jag känner mig äcklig annars. Åtminstone när jobbar som jag gör nu. Hörs och ses! Kommer skicka mail till dig med öppethus för kläderna!
Malinnea

Kommentera

Publiceras ej