Nu börjar verkligheten igen!

0kommentarer

Semestern är över för mannen och jag är ensam med barnen igen.
De ska iväg till förskolan tisdag, onsdag och torsdag.
Egentligen är det de 15 timmarna som är min riktiga semester! Då är jag helt ensam och kan göra vad jag vill utan att någon stör. Jag MÅSTE njuta av det! (intalar mig själv det)
Det finns en massa borden så klart och kanske kan jag njuta av något sånt också.
Nästa vecka ska jag jobba igen. Det som känns jobbigast med det är.........trist styrning uppifrån. Plus taskig kropp så klart. Jag orkar inte städa, det är liksom inte jag. De som fixar det år ut och år in är värda guldmedalj flera gånger om, det lovar jag!
 
 
Projekt som väntar här hemma har vi några stycken. De som ligger närmast är: Göra klart hallen. Tapeter väntar och lister ska införskaffas.
På lördag, troligen, kommer vi få hämta våra små katter. Det är inget jag tänker jättemycket på av någon anledning. Det är en enormt viktig händelse i vårt familjeliv. Alla kommer må bättre av de där små liven. Men jag är antagligen för stressad för att ta in att det överhuvudtaget kommer att hända. Men kattlåda och mat ska fixas i veckan.
 
Allt gott! Njut av livet!
 
<3
 

Kommentera

Publiceras ej