Denna veckan..

1kommentarer

...skulle jag ha mer tid över än vanligt.
Men det känns verkligen inte så. Jag har inte fått sova ordentligt och inte kunnat slappna av som jag velat.
Så nu sitter jag här med hjärtklappning som inte vill gå över och mår riktigt kass just nu.
Jag är sååå trött!!!!
 
 
Däremot är veckan full av glädjeämnen också.
Jag har fått nytt hopp angående jobbet jag sökt och så gärna vill ha! Positiva grejer har dykt upp som gör att jag fortfarande hoppas.
Jag har testat torrschampo för första gången i mitt liv och upptäckt att det ju är jättebra för mitt hår. Sparar tid och energi och vatten på att inte tvätta håret varje dag som egentligen inte behövs.
Jag har blivit intervjuad av prästen tillsammans med mamma för en liten artikel i nästa kyrkoblad. Det handlade om kören vi båda är med i. Den firar 100 år i höst och det ska vi fira!
 
Nu ska jag strax åka och äta lunch hos systeryster och ikväll ska vi hämta våra små kattbebisar :) Så mysigt och härligt det ska bli!! Men jobbigt också så klart. Fast känslan av att bli mött av en eller två katter i hallen när man kommer hem.....Mmmm, det är oslagbart det! Det har jag verkligen saknat!
 
Ha det bäst!
Sprid ljus och kärlek!
 
<3

1 kommentarer

Irene

23 Aug 2012 00:44

Testar att skriva här för att se om det blir till allmän beskådan eller om det bara är du som ser.
Förresten köpte jag oxå torrshampoo härom dagen, vilken bra uppfinning! Men du, du tvättar väl inte håret varje dag? Gud så onödigt å vilken tid, hur orkar du?

Svar: Tar ingen extra tid att tvätta håret. Det går fort. Göra jag på två minuter om det är snabbtvätt. Vilket det oftast är!
Malinnea

Kommentera

Publiceras ej